نمایندگیHach

 

نمایندگیHach 


شرکت آمیتیس بعنوان بھترین تجھیز بین الملل نماینده کمپانی HACH گزینه سیستم ھای آزمایشگاھی جھت اندازه گیری دقیق ، سریع وآسان پارامترھای آب و فاضلاب در سراسر جھان.

رومیزی و قابل حمل مناسب برای ، UV-Visible انواع اسپکتروفتومتر

کلیه آزمایشگاه ھا و واحدھای صنعتی، آموزشی و تحقیقاتی ، با بیش

از 250 برنامه جھت آنالیز دقیق پارامترھای آب وفاضلاب مطابق با

استانداردھای جھانی ، قابلیت برنامه ریزی دلخواه توسط کاربر ، اسکن

DR1900 , DR3900 , DR طول موج 6000

DR فتومتر پرتابل 900 Pocket Colorimeter کلر سنج دیجیتال

Turbidity meter 2100N , انواع کدورت سنج رومیزی ، پرتابل

2100AN , 2100Q

DRB200 , Digesdahl 16 و 20 میلی متری سیستم ھای سریع کجلدال ، با قابلیت برنامه ریزی، مناسب برای انواع ویالھای 13 COD راکتور

Sension و HQ با خاصیت لومینسانس ، مولتی پارامتر رومیزی ، پرتابل سری (DO meter) اکسیژن متر ، (EC meter) متر ، ھدایت سنج pH انواع

LBOD BOD Trak II متر شش خانه با قابلیت رسم نمودار سنسور BOD

تیتراتورھای اتوماتیک

TOC Total organic carbon QBD آنالایزر 1200

 

 شرکت فنی مهندسی آمیتیس به عنوان نماینده کمپانی های HACH و Polymetron تجهیزات اندازه گیری آزمایشگاهی و آنلاین کنترل کیفی آب و فاضلاب را در کشور اراده می نماید.

سیستمهای پایش آنلاین جهت اندازه گیری کیفیت پساب خروجی از تصفیه خانه های فاضلاب و ارسال اطلاعات همزمان به سازمان محیط زیست.

سیستمهای ابزار دقیق آب و فاضلاب نظیر فلومترهای مغناطیسی، التراسونیک انواع ارتفاع سنجهای التراسونیک و هیدرواستاتیک و رادارد

 شرکت فنی مهندسی آمیتیس آب به عنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری کمپانـی HACH در ایران تا قبل از تحمیل شرایط ناشی از تحریم ها بوده است. کیفیت بالای محصولات HACH و نحوه خدمات شرکت فنی مهندسی آمیتیس به مشتریان سبب گردیده تا بخش عمده تجهیزات آزمایشگاه‌ها و تجهیزات پایش آنلاین در مراکز مختلف جهت سنجش کیفی آب و پساب و ارزیابی سیستم خود از تجهیزات این کمپانی پیشرو استفاده نمایند.

تنوع تجهیزات، کیفیت بالای قطعات، دقت بسیار بالا در اندازه گیری، کاربری آسان و خدمات گسترده سبب گشته است محصولات این کمپانی به شکل بسیار گسترده ای در کشور به کار گرفته شود. به طوری که بسیاری از آزمایشگاه ها کنترل کیفیت آب، آزمایشگاه های کنترل کیفی صنایع و بسیاری از مراکر تحقیقاتی مجهز به این تجهیزات هستند.

 

از شرکتهای زیر مجموعه گروه HACH مــی‌توان Polymetron را نام برد که نقش بسیار برجسته‌ای در توسعه آنالایــزرهای آنلاین آب­های صنعتــی در جــهان ایفا نموده است و هم اکنون بخش قابل توجه‌ای از صنایع نیروگاهــی و پتروشیمــی در ایران به منظور نظارت مستمر بر علایم حیاتــی آب پروسه صنعتی خود از تجهیزات آن استفاده می‌نمایند.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.