آشنایی با کمپانی hach

در سال ۱۹۴۷ کلیفورد و کیتی هاچ، یکراه کاملاً جدید برای آنالیز آب اختراع کردند و ایده تأسیس شرکت Hach شکل گرفت.

 

 شرکت hach ، محصولات، مواد شیمیایی، نرمافزارها و مشاوره تخصصی در زمینه آنالیز آب ارائه میدهد که به مشتریان خود کمک میکند تا قبل از هر چیز در تجزیهوتحلیل آب خود اطمینان داشته باشند.

 

ادامه مطلب ...

آشنایی با کمپانی اندرس هاوزر

آشنایی با کمپانی اندرس هاوزر

Endress company

Hauser company

این شرکت از یک کسب کار کوچک کار خود را آغاز نمود و کم کم به یکی از قدرتمند ترین تامین کننده ها در صنعت ابزار دقیق در سرار جهان بدل شد.شرکت اندرس هاوزر در شرایط سخت و پیشرفت های بزرگ را پشت سر نهادو تبدیل به یکی از بزرگترین تامین کنندگان در صنعت ابزار دقیق بدل شد.

شرکت اندرس هاوزر در سال 1953 میلادی در یک اپارتمان خصوصی در شهر لراخ آلمان تاسیس شد.شرکت اندرس هاوزر برگرفته از دو اسم به نام Georg H Endress که یک مهندس سوییسی و Ludwig Hauser که یکی از مدیران بانک المانی بود تاسیس شد.



یک تیم عالی در شرکت اندرس هاوزر

این دو شریک با تفاوت های که داشتند توانستن با یکدیگر هماهنگ شوند.با استفاده از آینده نگری Endress و ملاحظه کاری Hauser باعت موفقت این دو شریک شد.مهندس سوییسی که فرصت هایی را که تکنولوژی جدید الکترونیک برای اندازه گیری سطح ایجاد کرده بود را میدید.تا آن زمان  مقادیر قابل اندازه گیری به صورت دستی اندازه گیری و محاسبه می شد.آقای Hauser که فردی با تجربه و همچنین بانکدار باتجربه ای بود شرایط مناسبی برای کسب و کار و هدایت شرکت در سالهای ابتدای تاسیس اندرس هاوزر در پیش گرفت.

سرمایه اولیه Hauser  فقط 2000 مارک (واحد پول المان) آلمان بود.اولین محل تاسیس شرکت اندرس هاوزر در آپارتمان hauser در لوراخ آلمان بود.این شرکت در سال 1957 میلادی با نام تجاری Endress hauser ثبت گردید

 

ادامه مطلب ...