نمایندگی VEGA

شرکت VEGA Grieshaber KG آلمان یکی از شرکت‌های معروف دنیا در زمینه‌ی تولید تجهیزات ابزار دقیق اندازه گیری سطح و فشار است که به‌ عنوان پیشرو در فناوری و ارائه سنسورهای اندازه‌گیری سطح راداری در جهان شناخته می‌شود.

فن آوری Puls/Radar از شرکت Vega به همراه نوآوری Plics بیش از ۲۰ سال است که به عنوان پیشتاز در اندازه‌گیری سطح، به صورت مطمئن و دقیق در فرایندهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و رضایت کاربران را به همراه داشته اند.

استفاده از فن آوری Puls/Radar جهت شناسایی سطح جامدات انبوه در تانک‌ها تنها با جدیت و نوآوری شرکت VEGA در سال ۲۰۰۴ میلادی امکان‌پذیر گردید و هم‌اکنون این شرکت به‌ عنوان برترین و پرفروش‌ترین سازنده در این شاخه از صنعت مطرح است.

نمایندگی هک |hach



معرفی شرکت هک لانگه HACH LANGE

شرکت HACH-LANGE بعنوان برترین شرکت تولید کننده تجهیزات و مواد شیمیایی مورد نیاز جهت آنالیز کمی و کیفی آب در دنیا می باشد.

کمپانی HACH  با ایجاد راهکارهای قابل اطمینان و آسان به کیفیت آب در سراسر جهان کمک می کند .شرکت  HACHاز زمان تاسیس خود در سال 1933 همواره در حال توسعه راه حل های نو آورانه برای بهبود کیفیت آب بوده است . امروزه محصولات شرکت HACH در سراسر جهان یافت می شود

  ادامه مطلب ...

فلومتر چیست؟

فلومتر

دبی سنج یا جریان سنج وسیله ایست که حجم مواد عبوری را نسبت به زمان اندازه گیری میکند . در بیشتر صنایع از جمله صنایع نفت و پتروشیمی و غیره کاربرد دارد.  دانستن مقدار دقیق فلوی عبوری سیالی مثل گاز و یا نفت با توجه به ملاحظات فنی و اقتصادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است . توجه به این نکته که میزان کل فلو  که معرف جرم ماده مصرفی است در بسیاری موارد نظیر پروسه های صنعتی کاربرد اقتصادی و معادل قیمت خرید و یا فروش ماده مورد نظر است. همچنین اندازه گیری دقیق فلو به دلیل ملاحظات مالی در فروش وخرید حجم مشخصی از ماده و کالا مانند کنتور گاز خانگی و تبادلات نفتی و ...اهمیت ویژه ای دارد.

  ادامه مطلب ...